مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب206

بازگشت اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 28 / 11 / 1390برچسب:بازگشت اساسین, - دسته : <-PostCategory->

بهترین و تک ترین سایت اساسین کرید

مطلب205

دامین رایگان

نويسنده : hadieslamkish - در : 27 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

بعضی ها میگویند را دامین مستقل مانندirنمیگیرید....

 

بخاطری شاید سایت فیلتر و یا از چشمان گوگل و یاهو بیافتد.....

 

راستی به نظر من انجمن از تاریخ 17 اسفند راه میافتد..این هم عیدی ما به شما

 

مدیر سایت:هادی اسلام کیش

 

ناظم سایت:محمدجواد غفور

مطلب204

دانلود اساسین کرید برای ps2

نويسنده : hadieslamkish - در : 27 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

 

مطلب203

سایت رسمی اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 27 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

Assassin's creed Ezio

site assassinscreed persian-farsi-agam

 

بزرگترین سایت اساسین کرید

مطلب202

سایت اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

سلام...بعضی ها میگویند کی تالار راه میافته...

 

سلام داریم دنبال یک سایت تالار دهی خوب مگردیم..

 

تا سال 91 راه اندازی میشود..با قالب ویپه

مطلب201

free downlad persian

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

انجمن اساسین کرید

 

تک ترین و بهترین سایت اساسین کرید

مطلب200

asssassinscreed for free ps2

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

قبلا گذاشته شده.............................................

 

 

 

انجمن اساسین کرید

مطلب199

asssassinscreed for free ps3

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

امروز شماره دوم بازی زیبای اساسین کرید برای PS3 داران قرار میدهیم . در این بازی دیگر خبری از الطائر نیست و شخصیت اصلی بازی فردی ایتالیایی به نام اتزیو میباشد .

داستان بازی روایتگر دوران رنسانس ایتالیا میباشد . همانطور که در بازی قبل دیدم فردی به نام دزموند را توسط دستگاهی به نام انیموس به خاطرات اجدادش میفرستند که این اتفاق در این نسخه هم می افتد اما اینبار دزموند به خاطرات یکی دیگر از اجدادش سفر میکند که در ایتالیا با کشتارها و مشکلات تمپلارها دست و پنجه نرم میکند .

یکی از قابلیتهای جالبی که در این نسخه به بازی اضافه شده شنا کردن در آب میباشد . میتوانید برای فرار از دشمنان به آب پناه ببرید . مبارزات در این بازی نیز تغییراتی کرده و یکی از آنها این است که میتوانید از سلاح دشمنان استفاده کنید و یا از درون کاهها دشمنان را نابود کنید .

برای اولین بار در بین سایتهای ایرانی میتوانید این بازی زیبا را با لینک Mediafire برای PS3 دانلود نمایید .

 

 

 

لینکهای دانلود در بخش نظرات قرار داده شده است.(حجم 7.3GB)

پسوورد : shashwatkumar

لینک دانلود : هنگام دانلود از مدیافایر در صورت نیاز به پسوورد هم از پسوورد بالا استفاده کنید .

 


مطلب198

داستان تمام اساسین کرید ها

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

70 درصد خلاصه

زمانی که اولین بازی از سری بازیهای اساسین کرید منتشر شد، عملکرد زیاد خوبی نداشت و خیلی متزلزل ظاهر شده بود بود اما به مرور زمان قدرتمند ظاهر شد و توانست در صنعت بازیسازی حرفی برای گفتن داشته باشه. بی شک اساسین کرید 2 و 3(brotherhood) به عنوان دو بازی سرشار از خلاقیت، نوآوری و یکی از لذت بخش ترین بازی ها، در قلب گیمر ها و هچنین در تاریخ بازی ها جاودانه خواهند بود در تنیجه انتظاراتی که از این بازی یعنی assassins creed revelation می رود خیلی بالاست . . .

به نظر من تمام کسانی که بدنبال یک بازی کاملاً داستان محور هستند بی صبرانه منتظر این بازی هستند (اولین نفر خودم). همانطور که مطلع هستید این بازی هم دنباله روی شخصیت اتزیو هست و در همان دوره ی زمانی پیشین زندگی می کند که به گفته ی سازنده های این بازی هدفش این است که به داستان اتزیو آدیتوره دی فیرنزه (که در این بازی در 50 سالگیش به سر می برد) و الطیر ابن العهد (اسطوره ی اولین نسخه از این بازی) پایان بده، ساخته می شود. خوشبختانه این بازی شامل سناریوهای جدید و مهیج است که بازی را خیلی زیبا و دلچسب می کند و بازی هم از ایتالیا به ترکیه تغییر مکان یافته جایی که امپراطوری آتومن به قدرت رسیده است. دزموند مایلز هم مثل همیشه در این بازی حضور دارد که به وسیله (animus) از زمان حال به زمان گذشته سفر می کند که کنترل اتزیو رو در دست بگیرد. با این تفاوت که این دفعه به کما رفته و همین باعث می شود که animus خوب کار نکند. بهر حال در طی بازی کردن بعضی مسائلی که در نسخه های قبل برای گیمر ها کنگ و مبهم بود در این نسخه کاملآً روشن و شفاف سازی می شود تاجایی که کارگردان پرآوازه ی این بازی یعنی الکساندره آمانیکو گفته که در این پرونده به تمام سؤالاتی که درباره ی شخصیت های اتزیو و الطیر وجود داشت پاسخ می دهیم و توضیح می دهیم که چرا اتزیو برای ما اینقدر مهم است؟ نقش واقعی اش در این قصه چیست؟ الطیر چه تأثیری بر سرنوشت اتزیو در این بازی دارد؟ و در نهایت دزموند چه نقشی را در کل این ماجرا بازی می کند؟
در این داستان اتزیو به دنبال رد پاهایی از الطائر است که وقتی آن را پیدا می کند صحنه هایی از الطیر برایش تداعی می شود که برای دزموند انگار دیدن خواب در خواب است.

 

مطلب197

داستان اساسین کرید 4

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

 

آقای Alexandre Amacio خالق اصلی Assassin’s Creed: Revelations گفته اند: اگرچه ماجرای Ezio و Altair در بازی Assassin’s Creed: Revelations به پایان می رسد، ولی داستان Desmond (در زمان حاضر) ادامه خواهد داشت، اما فقط برای یک سال دیگر . . .
ایشان گفته اند که ماجرای دزموند حول محور پایان دنیا در سال 2012 نوشته شده.

ایشان همچنین گفته اند: “در Assassin’s Creed ما ترتیب زمانی وقایع رو طوری تنظیم کردیم که پایان دنیا در این داستان در ماه دسامبر سال 2012 باشه. این زمان به سرعت نزدیک میشه، و واضحه که ما باید تا قبل از رسیدن این تاریخ داستان مون رو به اتمام برسونیم.”

Ubisoft Montreal از زمانی که سری AC آغاز شد تا به حال چهار بازی از این سری تولید کرده است که بعد از بازی اول در سال 2007، شامل Assassin’s Creed 2 در سال 2009 و سپس دو بازی AC: Brotherhood در 2010 و AC:Revelations (که به زودی در سال 2011 عرضه می شود) بوده اند.

ایشان ادامه می دهند: “داستان ما به قدری پیچیده و قوی بود که ما شدیدا تلاش کردیم تا مجموعه این بازی ها رو به قبل از پایان سال 2012 برسونیم. احمقانه بود که بخوایم بازی رو براساس یک دنیای نیمه واقعی طراحی کنیم، ولی پایان و نتیجه گیری داستان بعد از اون تاریخ در دنیای واقعی رخ بده.”

براساس گفته های ایشان بعد از پایان داستان دزموند، اگر سری Assassin’s Creed بخواهد به دنیای بازی برگردد، بازی با شخصیت جدیدی ادامه خواهد یافت و دیگر هر سال یک بازی از این سری را نخواهیم دید: “دنیای Assassin’s Creed همه اش حول محور چرخه ها (Cycles) است، ما چرخه اتزیو و الطییر رو داریم که هر دو در بازی AC: Revelations به اتمام می رسن، بعد چرخه دزموند هست که در دسامبر 2012 به پایان می رسه، اما نکته اصلی اینجاست که چرخه های درونی زیاد دیگری هم وجود داره، و در واقع کل تاریخ مثل یک بازیچه زیر دست های ماست. ولی از طرفی داریم ساختار داستان و سیکل های اون رو طوری طراحی می کنیم که در بازی های آینده، زمان بیشتری نسبت به این چند سال اخیر برای ساخت هر بازی مون داشته باشیم.”

بازی Assassin’s Creed: Revelations در 15 نوامبر در آمریکا و در 18 نوامبر در انگلیس بر روی PS3 و XBOX 360 عرضه می شود. نسخه PC تا دوم دسامبر تاخیر خورده است.

 

پایان..............

 

مدیر سایت:هادی اسلام کیش

 

ناظم سایت: محمدجواد

 


مطلب196

داستان اساسین کرید رولیشن

نويسنده : hadieslamkish - در : 26 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

مردی سفید پوش ، سوار بر اسبی با شمشیر می آید او خود را از شیعیان می داند ،شیعه  ایرانی ، مردی شجاع  و قوی ، او خود را فدایی می داند و هدفی جز کشتن ندارد...

شرکت یوبی سافت (Ubi-Soft) اقدام به ساخت بازی با عنوان (Assassin`s Creed) نموده بازی که با عنواین فارسی چون عقیده فدائیون ، آیین قاتل ، آیین اساسین  از آن یاد می شود. لازم به ذکر است سازندگان این بازی همان سازندگان نسخه ها شاهزاده ایرانی هستند.

داستان بازی در زمان قرن 12 روایت می شود ، موضوع بازی جنگ های صلیبی است . درسومین جنگ صلیبی که مدت ها به طول انجامید زمانی که مسلمانان و مسیحیان برای تصرف سرزمین مقدس (Holy Land) به نبرد سختی می پردازند . داستان در بیت المقدس (اورشلیم)، دمشق و عکا اتفاق می افتد.
در قرن دوازدهم میلادی اروپایان مسیحی به سرزمین بیت المقدس حمله کردند و در این میان مسلمانان با تمام وجود از سرزمین خود دفاع کردند و در آخر پیروز از میدان بیرون آمدند
شخصیت اصلی بازی یعنی الطیر یکی از شخصیت های مبارز موثر در این جنگ خواهد بود که یکی از اعضای گروه اساسیون (Assassins)می باشد . الطیر فردی مسلمان و روحانی می باشد که خود را شمیر انتقام خداوند یا پیام رسان خداوند می دادند . الطیر کسانی را می کشد که فکر می کند لایق مردن هستند و در طول بازی جملاتی را بیان می کنند که بر گرفته از کتاب مقدس است . مسلمانی که خشونت تمام وجود او را فرا گرفته است.

 


اعضای گروه Assassins یکی از انگشتان خود را قطع می کردند و جای آن چاقوی تیزی را قرار میدادن که بتوانند قربانیان خود را مخفیانه از بین ببرند
شخصیتی در بازی به نام Tamir وجود دارد ، او یک مسلمان بوده و یهودیان قاتل را به قتل میرساند هنوز اطلاعات کاملی درباره این شخصیت منتشر نشده است.

اساسین  یا فدائیون چه کسانی هستند؟
داستانهای اسرار آمیز اساسیون یا حشاشین یا حشیشیون یا  فدائیون  ،از قرن دوازدهم میلادی تا کنون مورد توجه بسیاری  بوده است .
پیروان مکتب صباح که به الموتیان و اسماعیلیه نیز شناخته می‌‌شدند ، به نام حشیشیون (حشاشین)معروف بودند که ریشهٔ کلمهٔ Assasination در زبان انگلیسی نیز از همین مکتب است.
اسماعیلیه یکى از فرقه‏هاى شیعه محسوب می شود.
آنان گروهى بودند که به امامت اسماعیل گرویده و مرگ او را انکار کرده، گفتند او زنده و غایب است و روزى ظهور خواهد کرد. و در توجیه عمل امام صادق علیه‏السلام که جنازه‏ اسماعیل را تشییع و تدفین کرد، گفتند اینها همگى جنبه‏ ظاهرى داشت و مقصود این بود که بدخواهان به گمان این‏که او مرده است درصدد سوء قصد به جان او برنیایند.

انشعابات زیادی در این گروه رخداده است که خود داستان مفصل دارد. اما حسن صباح که یک ایرانی شیعه اثنی عشری بود اما بر اثر القائات و تبلیغات دین گروه به شیعه اسماعیلی گرائید. با رفتن به مصر که مرکز علمی اسماعیلیه به شمار می‌آمد به آموختن تعالیم اسماعیلیه پرداخت که در سال 472 به دلیل طرفداری وی از شیعه نزاری از مصر به مغرب تبعید می‌شود. و سرانجام به ایران در اصفهان می‌رسد. و با حکومت سلجوقیان مخالفت علنی می‌کند و مورد تعقیب آنان واقع می‌شود. و بالاخره به دژهای الموت پناه می‌گیرد. و فعالیت خود را برای تربیت نیروی ورزیده و رزم‌آور شروع می‌کند.

مشهورترین نام و لقب این فرقه همان «اسماعیلیه» است، که چون به امامت اسماعیل فرزند امام جعفر صادق علیه‏السلام معتقدند، به این نام خوانده شده‏اند. گذشته بر این نام، القاب دیگرى نیز دارند که برخى از آنها عمومى و برخى خصوصى است؛ آنها عبارتند از:
باطنیه: از دیگر القاب عمومى آنان لقب باطنیه است و بدان جهت به این نام شهرت یافته‏اند که براى هر ظاهرى به باطنى قایل‏اند.
سبعیه: لقب دیگر آنان سبعیه است. علت نامیده شدن آنان به این نام این است که به امامان هفت‏گانه قایل‏اند و رهبرى الهى را بر پایه‏ى حجت‏هاى هفت‏گانه تفسیر مى‏کنند.
تعلیمیه: از القاب دیگر اسماعیلیه تعلیمیه است. وجه تسمیه‏ى آنان به این نام این است که امام را عالم به باطن امور دانسته و معتقدند هیچ کس حتى پیامبر، جز به واسطه‏ى تعلیم امام، بر باطن آگاه نمى‏گردد.
ملحده: بدان جهت به این لقب خوانده شدند که گاهى ظواهر شریعت را رها کرده و به باطن بسنده کردند.

اما یکی از القاب این گروه حشیشیون ، حشاشین می باشد.
در اینکه چرا این گروه را به این نام می خوانند دو دیدگاه وجود دارد
الف: زیرا در آن زمان حشیش به معنی دارو و حشاش به معنی دارو فروش و حشاشین جمع عربی حشاش می‌باشد
ب: حشیشیان گروه اند که با مصرف حشیش ،در کمال شجاعت اقدام به عملیات انتحارى  و ترور اشخاص می نمودند.

بررسى و تحقیق تاریخ اسماعیلیان کارى بسیار دشوار است. محققان براى پژوهش در باره این فرقه با مشکلاتى رو به رو هستند که در بررسى سایر سلسله‏ها و فرقه‏ها وجود ندارد. کمتر فرقه‏اى را مى‏توان یافت که مانند اسماعیلیان دچار ابهام و پیچیدگى شده باشد. تاریخچه زندگانى سران آن‏ها و افکار و عقایدشان بسیار تاریک و مبهم است و این مشکل با مراجعه به منابع متعصبانه و مغرضانه دشمنان اسماعیلیان که اجبارا به آن‏ها رجوع خواهد شد، برطرف نمى‏شود. ابهام در تاریخ این گروه دلایل مختلفى دارد;از جمله این که منابع تاریخى خود اسماعیلیه نوعا از بین رفته و ماخذ عمده اطلاعات، کتاب‏هایى به قلم مخالفان ایشان است. از این رو، به ناچار باید به منابع تاریخ‏نویسانى اتکا کرد که یا کورکورانه دشمن تحولات درونى اسماعیلیان بودند، و یا آن را نادیده مى‏گرفتند، لذا بر محقق منصف و بى‏غرض که تا اندازه‏اى با تاریخ آن عصر، انس دارد، غرض‏ورزى در بسیارى از نسبت‏ها که به این فرقه و پیروان آن داده اند، آشکار است، و اغلب آن‏ها به نظر کلى، ساختگى مى‏آید.
محققان غربى نیز که شایسته بود با مسئله، منصفانه و محتاطانه برخورد کنند در نخستین وهله، تحت تاثیر خیال پردازى‏هاى صلیبیان و شخص مارکوپولو و روش مخالفان قرار گرفتند و تاریخ را همانند «داستان پلیسى‏» دنبال نموده‏اند و اسماعیلیان را نه انسان‏هایى پاى‏بند به اعتقادات محکم حاکم‏شان «شیخ الجبل‏» بلکه انسان‏هاى شیطان‏صفتى به حساب آورد که پاى‏بند «طریقت‏حشاشین‏» بودند.


روحانى کاتولیک آلمانى بروکاردوس (Brocardus) در سال ۱۳۳۲ (میلادى) درباره آنها نوشت: «آنها تشنه خون بشر هستند و بیگناهان را در قبال گرفتن پول مى کشتند.»

بى باکى جسورانه «حشاشین» در اروپا  با وجود شیطانى بودن این فرقه از نظر آنها زبانزد خاص و عام شد. بدین ترتیب در نامه هاى عاشقانه ایتالیایى قرن دوازدهم میلادى عباراتى مانند این باب شد: «من اساسین توام و در حالى که به فرامینت گردن مى نهم امیدوارانه به بهشت چشم دوخته ام.» یا «همچون اساسین ها که در ثابت قدم در خدم استادشان بوده اند من نیز با وفایى خدشه ناپذیر در خدمت عشق بوده ام.»

به نظر می رسد با ساخت و عرضه این بازی به بازار ، جهان غرب علنا شمشیر را از رو بست و استفاده از بازی های رایانه ای را در جهت تخریب مسلمانان را علنی کرد.

بازی که در آن منجی مسلمانان و آن هم شیعیان به این صورت نمایش داده می شود.

مطلب195

بهترین نظر سنجی سایت

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

بدون مقدمه به اصل مطلب میروم.....

 

ایندفعه یک نظرسنجی گذاشتیم...لطفا شرکت کنید.......

مطلب194

سایت اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

سلام خبر عالی..:

 

به این سایت نمیش ویدیو به طور مستقل اضافه شد...

 

که با این کار 450 رتبه در گوگل سعود کردیم...

 

و از نظر گوگل سایت 89 کشور ایران هستیم..

 

و در سایت های اساسین کرید جهان سایت34 هستیم..

 

و در میان سایت های اساسین کرید ایران بی رقیب1

 

هستیم....

 

 

مطلب193

داریور 2011 برای گوشی

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->

بازی Driver San Francisco

Snapshot 41 دانلود بازی بسیار جدید Driver San Francisco

بازی Driver San Francisco بازی بسیار جدیدی است که در سال۲۰۱۲منتشر شده.شما در این بازی در نخست یک تمرین می کنید وسپس به انجام مراحل گوناگون میپردازید که این و گرافیک قابل توجه آن این بازی را منحصر به فرد کرده است و شما می توانید آنرا از موبایل بازی دانلود کنید.

برای دریافت به ادامه مطلب بروید.

 

Snapshot 11 دانلود بازی بسیار جدید Driver San Francisco

دانلودرایگان این بازی از سایت موبایل بازی

پسورد :www.mobilebazy.com ( پسورد با حروف کوچک وارد شود )

حجم : ۱٫۲۴ مگابایت

نمره سایت موبایل بازی دات کام به این بازی : ۱۹

مطلب192

تمام رمزهای جی تی ای iv به صرت فارسی

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->

َ

هنگام بازي كردن با تلفن خود وارد كنيد...

هروزتان نروز نروزتان پيروز

 

 بوفالو fbi
: CAR-555-0100
موتور 1 : MBK-555-0150
ماشين مافيا : CAR-555-0142
كم كردن پليس ها : COP-555-0100
تمامي تفنگ ها : Call GUN-555-0100
خون و تفنگ : GTA-555-0100
موتور 2 : MBK-555-0100
خون كامل وزره كامل : 3625550100
خون ٬ زره و مهمات : 4825550100
اسلحه نوع ۱ : 4865550100

مطلب191

رمزهای جدید gta sunandrees

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->

                                 GTA5COD

ََعصباني شدن راننده ها YLTEICZ

صورتي شدن ماشين ها LLQPFBN

سياه شدن ماشين ها IOWDLAC

پرواز قايق ها AFSNMAMW

چاق شدن BTCDBCB

بدن سازي JYSDSOD

لاغر شدن KVGYZQK

؟ ASBHGRB

شورش در شهر BGLUAWML

هيچ وقت دستگير نميشويد AEZAKMI

همه با مايو ميان تو خيابون CIKGCGX

همه جا پر از تبهكار ميشود MROEMZH

برای رمزهای بیشتر به ادامه مطالب بروید

مطلب190

دانلود اساسین کرید3 برای موبایل با لینک مستقیم

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->

assaissin creed 1 نسخه جدید بازی Assassins Creed Brotherhood

بالاخره بعد از مدت ها  صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed: Brotherhoodدر تاریخ ۱۶ مارچ ۲۰۱۱ توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin’s Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند  از پیشامدی که گروه Borgia برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد … !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در ۲۰۱۱ منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی Assassin’s Creed II به مراتب بالاتر میباشد . 

 

دانلود رایگان این بازی از سایت موبایل بازی
پسورد :www.mobilebazy.com ( پسورد با حروف کوچک وارد شود )

 

حجم : ۱۱۶۷ کیلوبایت

نمره سایت موبایل بازی دات کام به این بازی : ۲۰

منبع : موبایل بازی دات کام

مطلب189

رازهای مخفی اساسین کرید1

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

ر حالی که به نظر می رسد اینگونه فیلم ها و بازی ها سعی در روایتی حقیقی از تاریخ کشورهای خاورمیانه دارند، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که درواقع چنین نیست و روایت آن ها از تاریخ، فقط به نمایش کلی بخش های خاصی از آن و یا بعضا مدل سازی برخی از مکان های تاریخی خلاصه شده است. در اکثر اینگونه فیلم ها و بازی ها شاهد روایاتی پراکنده و آشفته و گه گاه تحریف شده از تاریخ هستیم که به نظر می رسد بیشتر جنبه سرگرم کننده داشته باشند تا ارائه کننده سندی تاریخی و قابل دفاع باشند.
جالب است که در اکثر اینگونه روایت ها که قرار است بازگو کننده تاریخ باشند، نه تنها به جغرافیای کشور مورد نظر توجه خاصی نمی شود، بلکه نوع تکلم، پوشش، مذهب و فرهنگ آن ها نیز در نظر گرفته نشده و به شکلی نادرست و تحریف شده به تصویر کشیده می شوند. در چنین شرایطی این سوال مطرح می شود که چرا یک روایت تاریخی به چنین سرنوشتی دچار می شود؟
این موضوع از دو جنبه کلی قابل بررسی است:
1- تحریف تاریخ و ارایه تعریف و دیدگاهی جدید از آن به مخاطب.
2- عدم شناخت کشورهای خاورمیانه (جغرافیایی، فرهنگی و...)
مورد اول درمورد فیلم های سینمایی ساخت هالیوود، آشکارا و واضح قابل پیگیری و بررسی است. اما درمورد بازی های رایانه ای مورد دوم صادق تر است. زیرا اکثر کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای به دلیل عدم شناخت و آگاهی از کشورهای خاورمیانه، اغلب در ساخته های خود دچار انحرافات و اشتباهات جدی می شوند. ظاهرا تنها جذابیت سوژه های مربوط به تاریخ خاورمیانه و بکر بودن این سوژه ها برای ساخت بازی، شرکت های سازنده بازی های رایانه ای را جذب این کشورها کرده است.
شرکت یوبی سافت (Ubisoft) یکی از شرکت های مهم بازی سازی است که در اکثر ساخته های خود سعی کرده به نوعی نیم نگاهی به کشورهای خاورمیانه داشته باشد (تاریخی و سیاسی) و با روایت داستان هایی متنوع، مخاطبان خود را با فرهنگ و تاریخ این کشورها آشنا کند. البته باید این شرکت را یکی از پیشروهای صنعت تحریف تاریخ خاورمیانه دانست و به آن جایزه ویژه ای اهدا نمود! ساخت بازی شاهزاده ایرانی
(به ویژه نسخه The Forgotten Sands) اوج شاهکار این شرکت در تحریف تاریخ و فرهنگ و... یک کشور محسوب می شود. یکی از نکات جالب این بازی وضعیت تکلم شاهزاده ایرانی است؛ با توجه به اینکه داستان بازی ماجرای درگیری شاهزاده با دشمنانش را روایت می کند، اما شاهزاده به زبان انگلیسی صحبت می کند و درعوض دشمنان او همگی به زبان فارسی! تکلم می کنند. آن هم با لهجه غلیظ افغانی!! البته نظیر چنین اشتباهات فاحشی در این بازی به وفور دیده می شود که بحث درمورد آن ها را به مقاله ای دیگر موکول می کنم.
در ادامه بحث، بهتر است کمی بیشتر با این شرکت بازی سازی آشنا شویم.

یوبی سافت تقدیم می کند
شرکت یوبی سافت یکی از شرکت های مهم ساخت و انتشار بازی های رایانه ای است که بخش مرکزی آن در فرانسه قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۶ توسط پنج برادر از خانواده گیلموت در فرانسه تاسیس شد و طولی نکشید که ایو گیلموت (بزرگترین برادر) قرارداد هایی با شرکت های بزرگی چون الکترونیک آرتز و سیرا امضا کرد تا بازی های خود را در فرانسه پخش کند. در اواخر دهه ۸۰ یوبی سافت پیشرویی خود را در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و آلمان آغاز کرد.


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


این شرکت درحال حاضر شعبه های بسیاری در بیش از ۲۰ کشور مختلف جهان دارا است که برخی از آن ها عبارتند از:
استودیوی کانادا، مونترئال، رومانی، اسپانیا، چین، سنگاپور، ایالات متحده آمریکا، آلمان، بلغارستان، مراکش، استرالیا، ایتالیا، هند، برزیل و...  
این شرکت از سال ۲۰۰۴ به بعد به عنوان سومین شرکت مستقل بازی های رایانه ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا شناخته می شود.

پس از آشنایی مختصر با شرکت بازی سازی یوبی سافت، در ادامه به تحلیل یکی از مهمترین تولیدات این شرکت با عنوان Assassin’s Creed پرداخته و آن را از ابعاد مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار خواهم داد:  

افسانه قاتلان
داستان بازی Assassin’s Creed بر اساس یک نظریه علمی پایه ریزی شده است و در این خلال، ماجرایی تاریخی را نیز دنبال می کند.
طبق یک نظریه علمی (البته این نظریه هنوز اثبات نشده است)، هر انسان یا حیوان، خاطرات و حافظه گذشتگان خود را درون دی ان ای (DNA) خود حمل می کند. بدین ترتیب دانشمندان می توانند با دسترسی به این بخش خاص از دی ان ای و شکاندن قفل ژنتیکی آن، به خاطرات گذشتگان یک فرد دسترسی پیدا کنند. این نظریه حتی وجود غریضه در حیوانات را هم اثبات می کند. بدین صورت بیان می دارد که غریضه، حافظه  Solid  و Static یک موجود زنده است که از پیشینیانش به او ارث رسیده و در دی ان ای همه آن ها موجود است.
در سال 2012 گروهی از دانشمندان متخصص علم ژنتیک در شرکتی به نام آبسترگو (Abstergo) موفق به ساخت دستگاه بسیار پیچیده ای به نام آنیموس (Animus) می شوند که می تواند با نفوذ به بخش حفظ خاطرات در دی ان ای انسان ها، قفل ژنتیکی آن را شکسته و به خاطرات اجدادی آن ها دست پیدا کند.
 


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


البته بعدها معلوم می شود که این شرکت در لوای آزمایشات علمی خود، اهداف سیاسی خاصی را دنبال می کند و قصد دارد با دستیابی به خاطرات گذشتگان افرادی که اجداد آن ها در زمان جنگ های صلیبی می زیسته اند، اشیائی باستانی را به دست آورند. این اشیاء از این حیث مورد توجه روسای این شرکت قرار دارند که آن ها را ابزاری برای کنترل سرنوشت دنیا می دانند. طبق ادعای آن ها این اشیاء در زمان جنگ های صلیبی توسط برخی از فرماندهان ارتش مسلمانان و صلیبیان در مکان های نامعلومی مخفی شده اند و خبری از مکان احتمالی آن ها نیز در دست نیست. بدین منظور آن ها سعی می کنند با گزینش افرادی خاص که احتمالا اجداد آن ها از جنگجویان صلیبی یا مسلمانان بوده اند، و از طریق بازسازی خاطرات اجدادی آن ها (همان خاطراتی که در دی ان ای افراد ذخیره می شود) به مکان احتمالی اشیاء گمشده دست پیدا کنند.
نحوه گزینش این افراد هم در نوع خود جالب توجه است. برای انتخاب افراد مورد نظر، سازندگان بازی بازهم به سراغ یکی دیگر از نظریه های علم پزشکی رفته اند:
"رفتارهای اجتماعی یک فرد در حال حاضر، نوعی میراث ژنتیکی است که از نیاکانش به او ارث رسیده است".
به طور مثال: اگر فردی پزشک است، یکی از مهم ترین علت های گرایش او به شغل پزشکی می تواند گرایش اجداد او به این شغل باشد. یعنی اگر بتوانیم به بخش حفظ خاطرات در دی ان ای این فرد دست پیدا کنیم و موفق به شکستن قفل ژنتیکی آن شویم، خواهیم دید که گذشتگان این فرد اکثرا پزشک بوده اند (درمورد صحت این نظریه تردیدهای بسیاری وجود دارد و هنوز از طرف مجامع معتبر پزشکی به طور رسمی تایید نشده است)
با توجه به این نظریه، مسئولان شرکت آبسترگو تصمیم می گیرند تا سوژه های مورد نظر برای آزمایش خود را از بین افرادی انتخاب کنند که درحال حاضر جنگجو و یا قاتل باشند (به نظر آن ها این افراد می توانند اجدادی جنگجو داشته باشند و چه بسا در این بین جد یکی از آن ها به دوران جنگ های صلیبی نیز ارتباط پیدا کند.)
برای انجام این آزمایش 17 نفر از قاتلین و آدمکش های حرفه ای از سراسر دنیا شناسایی شده و طی عملیات های مختلف آدم ربایی، همگی به محل آزمایشگاه انتقال پیدا می کنند. آزمایش های پیچیده برای شکستن قفل ژنتیکی این افراد آغاز می شوند و سرانجام یکی از 17 نفر برای انجام پروژه سری شرکت مناسب تشخیص داده می شود. این فرد مردی حدودا 30 ساله به نام دزموند مایلز (Desmond Miles) است که خاطرات اجدادی او به دوران سومین جنگ صلیبی و یکی از اعضای مهم فرقه قاتلین به نام الطیر ابن لا احد
(Altaïr ibn La-Ahad) مرتبط می شود.
 




درمورد چگونگی انتخاب دزموند و سوابق او در بازی اینطور صحبت می شود:
لوسی: تو واقعا یه آدمکشی؟ مثل الطیر؟
دزموند: هم آره، هم نه.
لوسی: منظورت چیه؟
دزموند: قرار بود من یکی از اونها باشم، اما وقتی که 16 سالم بود از اون مزرعه فرار کردم.
لوسی: مزرعه؟
دزموند: بله، اونها به جایی که من در اون بزرگ شدم مزرعه می گفتن. حدس می زنم یه جایی مثل مصیاف . یه انجمن کوچک در ناکجا آباد.
(طبق دیالوگ های بازی، در عصر حاضر هم فرقه جدیدی از قاتلین (در اینجا به طور خاص مسلمانان) در نقطه ای نامعلوم درحال تعلیم و آموزش هستند. در ادامه خواهید دید که گروه شوالیه های معبد (به طور خاص اروپائیان) هم همچنان وجود دارند و به فعالیت خود مشغولند، با این تفاوت که آن ها بر خلاف اعضای فرقه قاتلان به شدت دستخوش تغییر شده اند و به پیشرفت های چشمگیری علمی دست یافته اند. دستگاه آنیموس نمونه ای از این پیشرفت محسوب می شود.)
...
دزموند: منو چطور پیدا کردید؟ منظورم اینه که من طی 10 سال گذشته هیچ قتلی انجام نداده بودم.
لوسی: تو از اسم واقعیت استفاده می کنی؟
دزموند: نه. نه تا قبل از امروز.
لوسی: کارت اعتباری داری؟
دزموند: فقط پول نقد.
لوسی: تلفن چی؟
دزموند: کسی رو برای تلفن زدن ندارم.
لوسی: گواهینامه رانندگی چطور؟
دزموند: موتور سیکلت دارم... اون هم توبیخ شده.
لوسی: جواب تو، عکس و اثر انگشته.
(نکته مهم درمورد این دیالوگ ها، اشاره به میزان نفوذ افراد شرکت آبسترگو در همه ادارات و دستگاه های دولتی است. آن ها بانک ها، مخابرات و حتی پلیس را هم تحت کنترل دارند.)

در ادامه داستان بازی، افراد شرکت آبسترگو موفق می شوند با شبیه سازی خاطرات الطیر، ارتباط خود را با دوران جنگ سوم صلیبی برقرار کنند. آن ها از طریق الطیر می توانند به قلعه مستحکم قاتلین (Assassin) نفوذ کنند و از اسرار آن ها آگاهی پیدا کنند. اما در این بین نقشه روسای شرکت آبسترگو کمی دستخوش تغییر می شود و علاوه بر یافتن اشیاء باستانی، نقشه تغییر و دستکاری تاریخ هم در دستور کار آن ها قرار می گیرد.
طبق روایت تاریخی ثبت شده در دی ان ای دزموند، الطیر یکی از قاتلین حرفه ای و تراز اول فرقه قاتلین بوده که با رئیس فرقه (فردی به نام المعلم ) رابطه ای صمیمی داشته و درواقع بهترین شاگرد او محسوب می شده است. المعلم، رئیس فرقه قاتلین، در قلعه ای مستحکم واقع در مصایف زندگی می کند. طبق روایت داستان بازی او قصد دارد تا با قتل 9 تن از سران مسیحی و مسلمان زمان خود، از بروز جنگ های صلیبی در آینده جلوگیری کند. به همین منظور او بهترین و ورزیده ترین شاگرد خود، الطیر را برای انجام این ماموریت اعزام می کند. اما برخلاف پیش بینی های المعلم، الطیر در انجام ماموریتش شکست می خورد و از طرف او به سختی مجازات می شود.
درست در همین زمان است که نقشه روسای شرکت آبسترگو (نوادگان شوالیه های معبد) به اجرا درمی آید. آن ها تصمیم می گیرند با کنترل الطیر از طریق دزموند، رویای المعلم را برای جلوگیری از ادامه جنگ های صلیبی تحقق بخشند. آن ها بر این باورند که این کار می تواند آینده آن ها را دستخوش تغییرات شگرفی کند.
(ظاهرا به علت شکست الطیر در اجرای ماموریتش، این 9 نفر در واقعیت زنده مانده بودند و در اثر رفتارهای آن ها، تاریخ به شکل کنونی خود پیش رفته بود. به همین دلیل روسای شرکت آبسترگو تصمیم می گیرند که با کشتن این افراد تاریخ را تغییر دهند و آن را به شکل دیگری رقم زنند. این عمل روسای شرکت آبسترگو، می تواند در راستای جمله وزیر جنگ دولت بوش پسر باشد که می گفت: " دیگر زمان آن رسیده که تاریخ از نو روایت شود". توجه داشته باشید که از جنگ سوم صلیبی به بعد است که صلاح الدین ایوبی موفق به شکست صلیبیان می شود (در سال1187م. لشکر صلیبیان در جنگ هیتن از صلاح الدین ایوبی شکست می خورد و او شوالیه های معبد را به خاطر جنایاتشان به مرگ می سپارد). حذف و یا تغییر این قطعه از تاریخ، می تواند موقعیت صلیبیان را در حفظ موقعیت و نگهداری شهرهایی که در دست داشتند تثبیت کند و آینده را صد درصد به نفع آن ها تغییر دهد. شاید این موضوع یکی از آرزوهای بزرگ اروپائیان باشد که در این بازی سعی در تحقق آن در دنیای مجازی دارند.)

و اما افرادی که در لیست ترور الطیر قرار می گیرند عبارتند از:

1- تمیر(Tamir) در دمشق
2- گارنیر(Garnier) در عکا
3- تلال(Talal) در اورشلیم
4- ابوالنقود (Abu’l Nuqoud) در دمشق
5- ویلیام دی مونتفرت (William de Montferrat) در عکا
6- مجدالدین (Majd Addin) در اورشلیم- این شخصیت برگرفته از شخصیت واقعی به نام بهاالدین ابن شداد (Baha ad-Din ibn Shaddad) است.
7- جبیر (Jubair) در دمشق - این شخصیت برگرفته از شخصیت واقعی به نام ابن جبیر (Ibn Jubayr) است.
8- سیبرند (Sibrand) در عکا
9- رابرت دی سابله رهبر تمپلرها در اورشلیم
سرانجام دزموند موفق می شود از طریق کنترل ذهنی الطیر و با کمک توانمندی های فردی او هر 9 فرد مورد نظر را به قتل برساند و ماموریتش را به پایان برساند.
 


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


در نهایت پس از کشتن رابرت دی سابل، الطیر متوجه می‌شود خود المعلم رییس مخفی تمپلارها است (درواقع او دهمین نفر است) که حاضر نشده قدرت را به صورت مساوی بین خود و دیگران تقسیم کند و قصد دارد قدرت را به تنهایی در دست گیرد. با فاش شدن این راز، الطیر به شهر مصیاف  باز می‌گردد تا از المعلم دلیل این کار را سوال کند، اما متوجه می‌شود که او موفق شده به وسیله شیء باستانی که "باغ عدن" نامیده می شود (یکی از چند قطعه ای که روسای شرکت آبسترگو به دنبال آن هستند) تمام مردم شهر را تسخیر کند و تحت فرمان خود درآورد.
سرانجام درگیری نهایی بین المعلم و الطیر در می گیرد و درنهایت منجر به کشته شدن المعلم می شود. با مرگ المعلم، تکه‌ای از باغ عدن به دست الطیر می افتد و در طرف دیگر دزموند نیز آن را به دست می آورد. در همین زمان، مکان دیگر اشیاء باستانی نیز در سراسر جهان معلوم می‌شوند.
پس از این ماجرا روءسای شرکت آبسترگو که به تمام اهداف خود در اجرای این نقشه دست یافته اند، تصمیم به حذف دزموند (که تنها شاهد و آگاه این ماجراست) می گیرند، اما با وساطت لوسی او را در همان ساختمان رها می‌کنند...
حال که از داستان بازی آگاه شدید، بهتر است کمی درمورد جنگ های صلیبی و حواشی آن بپردازیم و به کمک دانسته های خود به تحلیل ماجراهای درون بازی بپردازیم.

آغاز جنگ های صلیبی و علل آن
برخلاف آنچه بسیاری بر آن اصرار می ورزند، جنگ های صلیبی نه اردوکشی نظامی با هدف گسترش مسیحیت، بلکه تنها با اهداف مادی صورت پذیرفتند. در دوره ای که اروپا فقر شدید و بیچارگی مفرط را تجربه می کرد، کامیابی و رفاه شرق، به خصوص مسلمانان خاورمیانه توجه اروپاییان را به خود جلب نمود. این وسوسه، رونمایی از مذهب به خود گرفت و به سمبل های مسیحی مزین گردید. در عین حال اندیشه جنگ های صلیبی از میل به منافع مادی و دنیایی متولد شده بود و این، علت تغییر رویکرد مسیحیان اروپا از سیاست های صلح طلبانه در دوران اولیه تاریخشان، به تجاوزهای نظامی ویرانگر به شمار می رفت.
بنیان گذار جنگ ها "پاپ اربن دوم" بود. وی در سال 1095 م. مجلس "کلرمونت" را که اصول صلح طلبانه پیشین مسیحیت در آن متروک گردید، فرا خواند. دعوت به جنگ با نیت به چنگ آوردن سرزمین های مقدس از دست مسلمانان اعلام گردید و در پی آن لشگر بزرگی از صلیبیان تشکیل شد که سربازان نظامی و ده ها هزار نفر از مردمان عادی آن را تشکیل می دادند.
 


اینجا را کلیک کنید تا این تصویر را در اندازه واقعی آن ببینید.


مورخان بر این باورند که اقدام اربن دوم با انگیزه خنثی کردن یکی از رقبای طالب سمت پاپی صورت پذیرفت. به علاوه شاهان اروپا، شاهزادگان، اشراف و دیگران درحالی دعوت پاپ را با شور لبیک گفتند که مقصودی جز اغراض دنیایی نداشتند.
بنا به گفته "دونالد کوئر" از دانشگاه ایلینوی:
شوالیه های فرانسوی به دنبال زمین های بیشتر بودند (در اینجا لازم است به نکته ای توجه داشته باشید، این شوالیه های فرانسوی درواقع همان شوالیه های معروف معبد هستند که بعدها فرقه فراماسونری را پایه گذاری کردند. فرانسوی بودن شوالیه های معبد و موسسان و دست اندرکاران شرکت یوبی سافت هم در جای خود بسیار قابل توجه و تفکر است. شاید آن ها واقعا خود را از تبار شوالیه های معبد می دانند!)، تجار ایتالیایی امیدوار بودند تجارت خود را در بنادر خاورمیانه توسعه دهند( توجه داشته باشید که داستان قسمت دوم این بازی در ایتالیا رخ می دهد). شمار وسیع مردم بینوا تنها برای فرار از سختی زندگی روزمره خویش به هیئت اعزامی پیوستند.
این جمعیت حریص در راه خود به شرق بسیاری از مسلمانان و حتی یهودیان را به امید یافتن طلا و جواهرات، قتل عام کردند. صلیبیان حتی شکم قربانیان را برای یافتن طلا و سنگ های قیمتی که گمان می کردند آن ها را قبل از مرگ بلعیده اند، پاره می کردند.
گروه مختلط و چند چهره صلیبیان پس از سفری طولانی و سخت و غارت و قتل عام وسیع مسلمانان در سال 1099 م. به اورشلیم رسید. شهر اورشلیم در پی محاصره ای که پنج هفته ادامه داشت، سقوط کرد و صلیبیان به آن وارد شدند. جهان به ندرت شاهد بی رحمی و وحشی گری ای، مانند آنچه صلیبیان انجام دادند، بوده است. آن ها همه مسلمانان و یهودیان شهر را به دم شمشیر سپردند. بر اساس سخنان یک تارخ نگار:
آن ها همه اعراب و ترک هایی را که می یافتند- چه مرد و چه زن- می کشتند.
ارتش صلیبیان طی دو روز، چهل هزار مسلمان را با وحشی ترین شیوه ممکن به قتل رساند. یکی از صلیبیان به نام "ریموند" به این خشونت چنین مباهات می کند:
مناظر شگفت آور بودند. بعضی از مردان ما سر دشمنان خود را قطع می کردند؛ برخی آن ها را در حالیکه روی برج بودند هدف تیر قرار می دادند تا سقوط کنند؛ بعضی آن ها را بیشتر شکنجه می کردند و در آتش می انداختند. در کوچه های شهر پشته های سر و دست و پا دیده می شد. برای حرکت باید با احتیاط از میان اجساد انسان ها و اسب ها عبور می کردیم. اما این ها در مقایسه با آنچه در "معبد سلیمان" صورت گرفت بی اهمیت است. در معبد و رواق سلیمان، مردان ما درحالیکه خون به زانوها و افسار اسب هایشان می رسید عبور می کردند.
آن ها اورشلیم را پایتخت خود قرار دادند و قلمرو پادشاهی از سرزمین های فلسطین تا آنتیاک (در سوریه و ترکیه) گسترش یافت. اما از این زمان به بعد برای حفظ موقعیت خویش در خاورمیانه قدم در راه مبارزات جدید نهادند. حفظ کشور تازه یافته به سازماندهی نیازمند بود. به همین منظور طبقات نظامی را تشکیل دادند که اعضای این دسته ها از اروپا به فلسطین می آمدند و در مکان هایی شبیه صومعه زندگی می کردند و برای جنگ با مسلمانان آموزش نظامی می دیدند. یک از این دسته ها با بقیه تفاوت داشت و دگرگونی ای را تجربه کرد که بر سیر تاریخ تاثیرگذار بود. این طبقه شوالیه های معبد نام داشتند.


 

مطلب188

نقد جدید اساسین کرید 3

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

نقد بازی به همراه تصاویری از بازی

تولید کننده: Ubisoft Montreal

ناشر: یوبی‌سافت

ژانر: تاریخی، اکشن، ماجراجویی

بستر: PC ، PS3 ، Xbox360

اساسین کرید3، ادامه درام هیجان‌انگیز اتزیو آدیتوره است که در انجمن برادری و درست پس از پایان اتفاقات بازی قبلی رخ می‌دهد. هر چند به اندازه اساسین کرید2 داستان پر از غافلگیری نیست، اما جزئیات معماری و جلوه‌های تصویری فوق‌العاده این بازی، باز هم چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد.

اساسین کرید3 Assassin's Creed Brotherhood 3

اتزیو تنها شخصیت پیشرو این داستان نیست. او جد دسموند مایلز است، پیشخدمتی که در آینده زندگی می‌کند و در این سری بازی همواره شخصیت ثابت باقی مانده است. در برخی از مراحل بازی کنترل دسموند را به دست می‌گیرید. البته باعث تاسف است که بخش اتزیو به اندازه بخش دسموند به یادماندنی نیست. بازی این طور آغاز می‌شود که از یک دعوای خانوادگی در ویلایی در مونته ریگیونی گذشته است و دشمن قسم‌خورده اتزیو، سزاره بورخیا تمام مصنوعات باارزش این خانواده را که به سیب عدن مشهور است، می‌دزدد. با کمک کاترینا و یکی دیگر از دوستان قدیمی، اتزیو به رم می‌رود تا سیب را پس بگیرد.

اساسین کرید3 Assassin's Creed Brotherhood 3

بجز بخشی که در آن تهمت خیانت‌زده می‌شود، باقی بخش‌های داستان اساسین کرید3 کاملا مستقیم و خطی است و هیچ بخش عاطفی خاصی در آن وجود ندارد و البته به این معنا هم نیست که لحظات نفسگیری در داستان رخ نمی‌دهد.

در یکی از ماموریت‌های فرعی با فلش‌بک‌هایی مواجه می‌شوید که باید نقش اتزیوی جوان‌تر را بازی کنید. از دیگر لحظات جالب بازی دیدن لوکرزیا بورخیا است که رابطه عجیب و غریبی با سزاره دارد. لوکرزیا از معدود نقش‌های جدید بازی است که کاراکتری محوری در پیشبرد داستان دارد. صداگذاری بازی آنقدر جدی و باهیجان است که در هیچ یک از بخش‌های بازی به ذهن‌تان خطور نمی‌کند که این صداها از کاراکترهای انیمیشنی بازی شنیده می‌شوند.

اساسین کرید3 Assassin's Creed Brotherhood 3

بخش اعظم بازی در شهر رم می‌گذرد و بزرگی و زیبایی پیاده‌سازی شهرها تحسین هر کسی را برمی‌انگیزد و آنقدر گوناگونی در نقاط مختلف شهر وجود دارد که این بازی را به دنباله‌ای شایسته برای نسل پیشین بازی‌های خود تبدیل می‌کند. ممکن است به کلیسایی بروید تا نمای کاخی را مشاهده کنید که پرده‌های نقش‌دار با تزئین طلایی رنگ چشمگیری دارد. آدم‌های شهر، گاهی مشغول خوردن سیب هستند یا شب‌ها فانوس به دست حرکت می‌کنند و به گپ و گفت‌وگو با یکدیگر مشغولند. همه اینها با چنان جزئیاتی راندو می‌شود و برق می‌زند که تنها زمانی که شبیه سری قبلی این بازی‌هاست، برای هواداران پروپا قرص این بازی کمی ‌عجیب است و برای کسانی که اولین بار به سراغ این بازی و بازی سوم می‌روند، همه چیز بی‌نقص طراحی شده است.

البته از نظر فنی برای کنسول پلی استیشن3 این بازی، چند باگ وجود دارد و ممکن است تشخیص داده شود که کاراکترها از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند یا فریم ریت بازی ثابت نیست و گاهی کم می‌شود. صداگذاری بازی هم فضای اپرایی سوپرانو با ملودی‌های فرنچ هورن دارد. بخش اعظم این موسیقی از بازی گذشته گرفته شده که کمی ‌ناامیدکننده است؛ هرچند موسیقی کماکان با فضاها منطبق است.

اساسین کرید3 Assassin's Creed Brotherhood 3

در این دنیای بزرگ، هزاران کار باید انجام شود. جز اصل بازی، سکوبازی از روی پشت بام‌ها، پنهان‌شدن در جمعیت، کشتن مخفیانه و شمشیربازی موزون است که همه اینها در این بازی بهتر شده‌اند؛ هرچند مکانیک کلی بازی دست نخورده باقی مانده است. همانند اساسین کرید2 جستجوی نشان‌های حجاری شده بر پشت بام‌ها از طریق فعال‌سازی دید عقابی ممکن خواهد بود. یافتن این نشان‌ها در حل معما کمک خواهد کرد و البته پرده از رازی بزرگ‌تر برخواهد داشت.

از بسیاری از برج‌های این بازی نمی‌توان بی‌دقت و سرسری بالا رفت و نیاز به کنترل بیشتری است. در حقیقت، علاوه بر بالارفتن از این برج‌ها، باید آنها را با خاک هم یکسان کرد. بورخیاها تاثیر خود را بر رم گذاشته‌اند و برای تضعیف کنترل آنها بر شهر، باید عمارت‌های آنها را خراب کرد. پیش از این که این اقدام صورت بگیرد، باید فرمانده مقیم در آن برج را نیز از پای درآورد. اگر مستقیما با نگهبان‌های اطراف فرمانده درگیر شوید، وی فرار خواهد کرد، بنابراین باید با احتیاط به وی نزدیک شوید. در بسیاری از مواقع می‌توان از ابزار تیر و کمان استفاده کرد. پس از کشتن فرمانده می‌توان از برج بالا رفت و آن را به آتش کشید.

 

از بین بردن تاثیر بورخیا در شهر مهم است چون از این طریق می‌توان به فروشندگان محلی دسترسی پیدا کرد، البته این دسترسی فوری نخواهد بود. اقتصاد در بازی قبلی، ویژگی جالب ولی درهم و برهمی بود که در این بازی بسیار هوشمندتر شده است. همانند گذشته باید برای پول درآوردن، پول خرج کنید. اگر بخواهید به آهنگران، دکترها، خیاط‌ها و... دسترسی پیدا کنید، اول باید فروشگاه‌شان را بخرید و نوسازی کنید. افزون بر این که می‌توان با نوسازی یک فروشگاه به محتوای آن نیز دسترسی داشت، همچنین می‌توان از آن فروشگاه درآمد نیز کسب کرد. بحث اقتصادی بازی در برخی جاها به یک الزام تبدیل می‌شود، مثلا این که نمی‌توان در تیرهای بلند نشست؛ مگر این که قبلا بخشی از یک قنات را خریده باشید. همچنین بخش اقتصادی بازی برای دسترسی به سلاح‌های باکیفیت، زره‌های مقاوم و... کاربرد زیادی دارند.

در اساسین کرید3 ممکن است در لحظاتی با مشکلاتی روبه‌رو شوید، مثلا گاهی اوقات وقتی با اتزیو حرکت می‌کنید، ناگهان طوری می‌ایستد که انگار در حال افتادن از لبه یک پرتگاه به پایین است، حتی اگر در سطحی کاملا صاف قرار داشته باشید. ضمن آن که گاهی ممکن است بخشی از کاراکتر در زمین فرو برود که با ریستارت کردن بازی همه اینها درست می‌شود. بجز این موارد کوچک، بازی از همه نظر بهتر شده و پریدن از پشت بام‌های شهر رم، لذت خاصی دارد و انیمیشن نرم و شخصیت‌های عمیق بازی، با صداگذاری خوب همراه شده تا یک بازی از همه نظر کامل را ارائه کند.

مطلب187

داستان اساسین کرید 4

نويسنده : hadieslamkish - در : 25 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

نکات جالب در ساخت بازی:

*اعضای ساخت بازی برای طراحی هر چه دقیقتر محیط ها چندین هفته در شهر های رم , توسکانی, ونیز و فلورانس اقامت داشتند و در ان مدت نزدیک به 10000 عکس از بناهای تاریخی مثل ساختمانها , پلها و مجسمه های شهر های نامبرده برای طراحی انها در بازی گرفته شده .

*بااینکه هدف سازندگان از انتخاب Ezio Auditore Di Firenze به عنوان نام شخصیت اصلی بازی هنوز معلوم نیست ولی میشه این اسم رو به این صورت تعبیر کرد :

- کلمه ایتالیایی Ezio از لغت Aetius در زبان لاتین و Aetios یونانی گرفته شده که به معنی عقاب هست
- Auditore در زبان ایتالیایی به معنی کسی هست که شنونده هست یا به صورت کلی شخصی که گوش می کند که در ان زمان به کسانی که شغل اداری داشتند به خصوص قاضی ها اطلاق میشده
- و Di Firenze یعنی از فلورانس

* سازندگان بازی از اول می خواستند که داستان سری Assassin’s Creed درباره افراد و خانواده های مختلف در بازه های زمانی متفاوت روایت بشه و به هیچ وجه قرار نبوده که داستان فقط به یک فرد خاص محدود بشه.


* نقش داوینچی برای Ezio در بازی مثل نقش Q برای جیمز باند است !!

* ماکیاولی در بازی تاکتیک های مهمی رو به Ezio اموزش میده.

*لورنزو مدیچی بعد از اینکه از یک سو قصد از طرف خانواده Pazzi به طرز معجزه اسایی نجات پیدا میکنه به یکی از طرفداران Ezio تبدیل میشه(در طی ان سو قصد برادر مدیچی به قتل میرسه ) البته از انجایی که مدیچی در ان زمان دارای سیستم بانکی بوده معلوم نیست که چه تاثیرهایی میتونه در اینده برای Ezio داشته باشه .

*زندگی Catrina Sforza بعد از قتل شوهر اولش و اسیر شدن خودش و فرزندانش توسط خانواده اورسی در بازی نشان داده میشه و احتمالآ در ادامه بازی از Ezio درخواست کمک خواهد کرد .

* ممکن هست که Pope Alexander VI هم در بازی حضور داشته باشه که یکی از شخصیتهای بسیار ظالم ان دوران محسوب میشده .

* خانواده Ezio در بازی توسط خانواده های رقیبشان به قتل میرسند


*Ezio یک شخصیت خشن و بی روح نیست که فقط به فکر کشتن افراد باشه بلکه یک فرد تحصیل کرده و اگاه به اداب معاشرته که علاوه بر هنر های رزمی در شعر و هنر هم دستی داره و میتونه با قوه بیانش افراد مختلف رو به خودش جذب کنه.


* شهر ها در Assassin’s Creed 2 همگی به نوعی از طریق حومه خودشون (که در انها هم ماموریت های زیادی وجود داره) به هم متصل هستند و دیگه برای رفتن از شهری به شهر دیگر لازم نیست که مثل شماره قبل از مکان طولانی ای مثلKingdom عبور کنید.

کارگاه داوینچی

*مسیرهای خوب برای free-running در بازی با پارچه های سفید نشان داده میشند.

* نگهبانان خنجر به دست جز دارای قابلیت های free-running هستند و فرار از دست انها از بقیه دشمنان سخت تر هست و نگهبانان تبرزین به دست جز باهوش ترین دشمنان بازی به حساب میان.

*سیستم بدنامی یا ‘’Notoriety System’’ بازی براساس اعمال گیمر تعیین میکنه که Ezio در بازی به صورت ناشناس است یا اینکه بین افراد به عنوان یک فرد بدنام شناخته میشه که در حالت دوم تعدادی ماموریت اضافی مثل کشتن شاهدان عینی , رشوه دادن به افراد و پاره کردن پوستر های دستگیری Ezio به بازی اضافه میشند.

* اب یکی از عناصر اصلی این شماره از بازی رو تشکیل میده به طوریکه Ezio میتونه تا زمانیکه نفس داره از ان برای پنهان شدن از دید دشمنان استفاده کنه یا اینکه با حرکات خاصی نگهبانان رو به داخل اب کشیده وبعد انها رو خفه کنه همچنین Ezio قادر است که دشمنان خود رو از درون مکانهایی که در انجا پنهان شده نیز به قتل برسانه.

* Ezio میتونه برای فرار از دست نگهبانان بازی به صورت انها خاک بپاشه یا اینکه با سر انها را بزنه همچنین با گرفتن دکمه حمله حرکت مخصوص هر سلاح رو انجام میده که برای خنجر این حرکت شامل زدن ان به حریف و بعد هل دادن ان به سمت یک نفر دیگه میشده.

* احتمال داره که فیلیپ شهباز بازیگر امریکایی که در شماره قبل صدا پیشگی شخصیت الطیر رو برعهده داشت دوباره در این قسمت نیز حضور داشته باشه (پدر فیلیپ یک دورگه ایرانی امریکاییه و مادرش عرب )

*برای استفاده تیغه های پنهان دست های Ezio نیازی به انتخاب انها از قبل نیست و در صورت بی اطلاعی هدف مورد نظر از حضور شما تیغه ها به صورت خودکار فعال میشند به علاوه اینکه در یک حمله ناگهانی میشه دو دشمن رو به صورت همزمان با تیغه ها مورد حمله قرار داد. به گفته طراحان بازی Ezio غیر از این دو تیغه انچنان به سلاح دیگه ای نیاز نداره.

* بعد از عرضه شماره اول سازندگان بازی مدت زیادی رو صرف جمع اوری و تجزیه و تحلیل نظرات منتقدان و طرفداران بازی کردند و در نتیجه عناصر کلیدی Assassin’s Creed 2 براساس واکنش ها و نظرات این دسته از افراد شکل گرفته (با توجه به اینکه هسته اصلی بازی باید دست نخورده باقی می مانده )

*محافظت کردن از قایق یک زن اشراف زاده در کانالهای ونیز , تعقیب فردی در بین جمعیت بازار , و دنبال کردن مرد فراریی در شهر تعدادی از ماموریتهای بازی رو تشکیل میداده . بعضی از ماموریتهای بازی خودشون از چندین عمل کوچک تر دیگه تشکیل شدن و در کل تعداد 200 ماموریت( اصلی و فرعی ) در بازی وجود داره که از طرف افراد مختلف به Ezio داده میشند. سازندگان گفتند که در طراحی ماموریتها گوشه چشمی به سری بازیهای GTA هم داشتند .

* از وسیله پرنده داوینچی برای نجات جان یکی از متحدان Ezio در کاخ یکی از دوک های فلورانس استفاده میشه که برای استفاده از ان دوستان Ezio باید بر روی زمین چندین اتش درست کنند تا مانع از سقوط Ezio و وسیله نقلیه هواییش بشند.

* به غیر از اب و پشته های کاه Ezio میتونه در توده های پشم (یکی از مهمترین کالاهای صادراتی فلورانس ) و گاری های ماهی فروشان ( بین ماهی ها) هم پنهان بشه.

* امکان داره که در بازی اثری از کارناوال ونیز هم وجود داشته باشه که در ان مردم اجازه داشتند که چهره های خود رو با ماسک بپوشانند.



*جدا از اینکه اگر Ezio صدمه شدید ببینه باید به دیدن دکترهای کنار خیابان بره memory syncها هم هنوز در سیستم سلامتی بازی حضور دارند.

*مارگارت مزروه استاد تاریخ از دانشگاه نتردام به عنوان مشاور مسائل تاریخی در تیم سازنده های بازی حضور داره.


* دو فرقه Assassin و Templar اینبار مثل شماره قبل در بازی حضور مستقیم ندارند و به صورت مخفیانه تاثیر خودشون رو در داستان بازی اعمال می کنند اما جنگ بین این دو گروه هنوز هم در Assassin’s Creed 2 جریان داره و در پشت پرده هر حادثه مهم بازی میشه ردی از ان دو رو مشاهده کرد.
 


اساسین کرید (انجمن برادری)

پنجشنبه 15 اردیبهشت 1390

نوع مطلب :بازی اساسین کرید (انجمن برادری)، 

ادامه درام هیجان‌انگیز اتزیو آدیتوره است که در انجمن برادری و درست پس از پایان اتفاقات بازی قبلی رخ می‌دهد. هر چند به اندازه اساسین کرید2 داستان پر از غافلگیری نیست، اما جزئیات معماری و جلوه‌های تصویری فوق‌العاده این بازی، باز هم چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد.

اتزیو تنها شخصیت پیشرو این داستان نیست. او جد دسموند مایلز است، پیشخدمتی که در آینده زندگی می‌کند و در این سری بازی همواره شخصیت ثابت باقی مانده است. در برخی از مراحل بازی کنترل دسموند را به دست می‌گیرید. البته باعث تاسف است که بخش اتزیو به اندازه بخش دسموند به یادماندنی نیست. بازی این طور آغاز می‌شود که از یک دعوای خانوادگی در ویلایی در مونته ریگیونی گذشته است و دشمن قسم‌خورده اتزیو، سزاره بورخیا تمام مصنوعات باارزش این خانواده را که به سیب عدن مشهور است، می‌دزدد. با کمک کاترینا و یکی دیگر از دوستان قدیمی، اتزیو به رم می‌رود تا سیب را پس بگیرد.

بجز بخشی که در آن تهمت خیانت‌زده می‌شود، باقی بخش‌های داستان اساسین کرید3 کاملا مستقیم و خطی است و هیچ بخش عاطفی خاصی در آن وجود ندارد و البته به این معنا هم نیست که لحظات نفسگیری در داستان رخ نمی‌دهد.

در یکی از ماموریت‌های فرعی با فلش‌بک‌هایی مواجه می‌شوید که باید نقش اتزیوی جوان‌تر را بازی کنید. از دیگر لحظات جالب بازی دیدن لوکرزیا بورخیا است که رابطه عجیب و غریبی با سزاره دارد. لوکرزیا از معدود نقش‌های جدید بازی است که کاراکتری محوری در پیشبرد داستان دارد. صداگذاری بازی آنقدر جدی و باهیجان است که در هیچ یک از بخش‌های بازی به ذهن‌تان خطور نمی‌کند که این صداها از کاراکترهای انیمیشنی بازی شنیده می‌شوند.

 

بخش اعظم بازی در شهر رم می‌گذرد و بزرگی و زیبایی پیاده‌سازی شهرها تحسین هر کسی را برمی‌انگیزد و آنقدر گوناگونی در نقاط مختلف شهر وجود دارد که این بازی را به دنباله‌ای شایسته برای نسل پیشین بازی‌های خود تبدیل می‌کند. ممکن است به کلیسایی بروید تا نمای کاخی را مشاهده کنید که پرده‌های نقش‌دار با تزئین طلایی رنگ چشمگیری دارد. آدم‌های شهر، گاهی مشغول خوردن سیب هستند یا شب‌ها فانوس به دست حرکت می‌کنند و به گپ و گفت‌وگو با یکدیگر مشغولند. همه اینها با چنان جزئیاتی راندو می‌شود و برق می‌زند که تنها زمانی که شبیه سری قبلی این بازی‌هاست، برای هواداران پروپا قرص این بازی کمی ‌عجیب است و برای کسانی که اولین بار به سراغ این بازی و بازی سوم می‌روند، همه چیز بی‌نقص طراحی شده است.

البته از نظر فنی برای کنسول پلی استیشن3 این بازی، چند باگ وجود دارد و ممکن است تشخیص داده شود که کاراکترها از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند یا فریم ریت بازی ثابت نیست و گاهی کم می‌شود. صداگذاری بازی هم فضای اپرایی سوپرانو با ملودی‌های فرنچ هورن دارد. بخش اعظم این موسیقی از بازی گذشته گرفته شده که کمی ‌ناامیدکننده است؛ هرچند موسیقی کماکان با فضاها منطبق است.

 

در این دنیای بزرگ، هزاران کار باید انجام شود. جز اصل بازی، سکوبازی از روی پشت بام‌ها، پنهان‌شدن در جمعیت، کشتن مخفیانه و شمشیربازی موزون است که همه اینها در این بازی بهتر شده‌اند؛ هرچند مکانیک کلی بازی دست نخورده باقی مانده است. همانند اساسین کرید2 جستجوی نشان‌های حجاری شده بر پشت بام‌ها از طریق فعال‌سازی دید عقابی ممکن خواهد بود. یافتن این نشان‌ها در حل معما کمک خواهد کرد و البته پرده از رازی بزرگ‌تر برخواهد داشت.

از بسیاری از برج‌های این بازی نمی‌توان بی‌دقت و سرسری بالا رفت و نیاز به کنترل بیشتری است. در حقیقت، علاوه بر بالارفتن از این برج‌ها، باید آنها را با خاک هم یکسان کرد. بورخیاها تاثیر خود را بر رم گذاشته‌اند و برای تضعیف کنترل آنها بر شهر، باید عمارت‌های آنها را خراب کرد. پیش از این که این اقدام صورت بگیرد، باید فرمانده مقیم در آن برج را نیز از پای درآورد. اگر مستقیما با نگهبان‌های اطراف فرمانده درگیر شوید، وی فرار خواهد کرد، بنابراین باید با احتیاط به وی نزدیک شوید. در بسیاری از مواقع می‌توان از ابزار تیر و کمان استفاده کرد. پس از کشتن فرمانده می‌توان از برج بالا رفت و آن را به آتش کشید.

 

از بین بردن تاثیر بورخیا در شهر مهم است چون از این طریق می‌توان به فروشندگان محلی دسترسی پیدا کرد، البته این دسترسی فوری نخواهد بود. اقتصاد در بازی قبلی، ویژگی جالب ولی درهم و برهمی بود که در این بازی بسیار هوشمندتر شده است. همانند گذشته باید برای پول درآوردن، پول خرج کنید. اگر بخواهید به آهنگران، دکترها، خیاط‌ها و... دسترسی پیدا کنید، اول باید فروشگاه‌شان را بخرید و نوسازی کنید. افزون بر این که می‌توان با نوسازی یک فروشگاه به محتوای آن نیز دسترسی داشت، همچنین می‌توان از آن فروشگاه درآمد نیز کسب کرد. بحث اقتصادی بازی در برخی جاها به یک الزام تبدیل می‌شود، مثلا این که نمی‌توان در تیرهای بلند نشست؛ مگر این که قبلا بخشی از یک قنات را خریده باشید. همچنین بخش اقتصادی بازی برای دسترسی به سلاح‌های باکیفیت، زره‌های مقاوم و... کاربرد زیادی دارند.

در اساسین کرید3 ممکن است در لحظاتی با مشکلاتی روبه‌رو شوید، مثلا گاهی اوقات وقتی با اتزیو حرکت می‌کنید، ناگهان طوری می‌ایستد که انگار در حال افتادن از لبه یک پرتگاه به پایین است، حتی اگر در سطحی کاملا صاف قرار داشته باشید. ضمن آن که گاهی ممکن است بخشی از کاراکتر در زمین فرو برود که با ریستارت کردن بازی همه اینها درست می‌شود. بجز این موارد کوچک، بازی از همه نظر بهتر شده و پریدن از پشت بام‌های شهر رم، لذت خاصی دارد و انیمیشن نرم و شخصیت‌های عمیق بازی، با صداگذاری خوب همراه شده تا یک بازی از همه نظر کامل را ارائه کند.

 

مطلب186

کرک اساسین کرید 3

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
نام بازی: Assassins Creed: Brotherhood
پلتفورم: pc
ژانر: اکشن
سال انتشار: March 16, 2011
نوع فایل: دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط: Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی: +18
قابلیت آنلاین: دارد

بالاخره بعد از مدت ها صبر و تحمل نسخه جدید بازی Assassins Creed با عنوان Assassins Creed: Brotherhood در تاریخ 16 مارچ 2011 توسط کمپانی عظیم یوبی سافت ساخته و منتشر شد.در ادامه علاوه بر ارئه بازی (+کرک) به نقدی کوتاه از بازی اشاره ای دارم.اگر از طرفدارن بازی آساسینز باشید حتما میدانید که بازی سیر تاریخی دارد. این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی داستانی تاریخ دارد و مشخص نیست یوبیسافت تا چه اندازه مایلز را در جریان تاریخ قرار میدهد.داستان بازی ادامه بازی Assassin's Creed II میباشد بنابراین برای اینکه بتوانید از این بازی لذت تمام و کمال را ببرید در ابتدا لازم میباشد که نسخه های قبلی آن را بازی کنید.اوضاع مساعد میباشد.در پایان نسخه قبلی زمانی که اتزیو به سمت شهر خود مهاجرت میکند از پیشامدی که گروه Borgia برای وی رقم زده اند هیچ گونه خبری ندارد.در این هنگام هست که گروه Borgia با حمله به شهر قصد دارد ... !!! از داستان بازی که بگذریم گرافیک بازی بسیار جای نقد دارد.همان طور که قبلا گفتیم بازی هایی که در 2011 منتشر میشوند انتظار میرود گرافیکی مطلوب به بالا داشته باشند.این بازی نیز از این قضیه مستثنی نمیباشد و باید عرض کنم گرافیک آن نسبت به بازی Assassin's Creed II به مراتب بالاتر میباشد.بازی به علت محدود بودن فضای آن جزئیات را به خوبی رعایت کرده است.در حقیقت چنان چه بازی دارای یک فضای گسترده تری بود پیاده کردن چنین جزئیاتی در بازی امکان پذیر نبود. جالب است بدانید یکی از مزیت های این بازی که اکثر منتقدان به آن اشاره کرده اند فیزیک عالی بازی میباشد. گیم پلی بازی Assassins Creed: Brotherhood همانند نسخه های قبلی میباشد با این تفاوت که جزئیات آن به مراتب بیشتر شده و امکاناتی جدید برای گیمر محیا شده است تا بازی از یک نواختی خارج شود . وجود چنین ابتکاری در گیم پلی از دیدگاه منتقدان یک مزیت برای این بازی میباشد.به جرات میتوان گفت بازی Assassins Creed: Brotherhood یکی از بهترین موسیقی متن بازی را دارا میباشد.این را میتوانید از آمار دانلود ost های این بازی پی برد.توجه کنید در این بازی گیمر میتواند از طیف گسترده ای از شخصیت های منحصر به فرد هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد و یکتا استفاده نماید.بیشتر انتقاد منفی از این بازی مربوط به باگ های گرافیکی این بازی میباشد اما جالب است بدانید با توجه به این عیب بزرگ بازی Assassins Creed: Brotherhood از سایت گیم اسپات امتیاز 9از 10 را دریافت کرده است...

دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
 
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
دانلود رایگان بازی Assassins Creed: Brotherhood
 

 دانلود - Download Link

 حجم: 9.0 گیگابایت

 دانلود - Download Link (کرک بازی)

 حجم: 45.91 مگابایت

مطلب185

کرک4 اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

بزودی..................

 

راستی با انگلیسی شدن این سایت موافق هستید......

 

بهترین انجمن اساسین کرید فارسی ایرانیان

مطلب184

سایت فارسی راک استار

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

 

خبر:جدید gta vبعد
جس دیونیچ(Jesse Divnich) رئیس شرکت Rockstar اعلام کرد که بازی GTA V در نمایشگاه E3 رونمایی خواهد شد، همچنین دیونیچ گفت که دمو قابل پخش برای این بازی وجود ندارد. “من فکر می کنم که ما یک سری دیگه از بازی Grand Theft Auto را در راه داشته باشیم و هیچ چیز قابل پخشی وجود نخواهد داشت.من فکر می کنم که تبلیغات جدیدی در راه باشد زیرا در سال ۲۰۱۱ نسخه جدیدی از Grand Theft Auto را مشاهده خواهیم کرد.” وی در مورد انحصاری بودن بازی اعلام کزد که”من تلاشی از سوی شرکت مایکروسافت و سونی برای انحصاری کردن این بازی نمی بینم.” Rockstar عرضه بازی Red Dead Redemption در این هفته را در برنامه کاری خود دارد.

مطلب183

سایت اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->

سلام از سایت ما راضی هستید ....

 

از طریق نظر به ما بگویید...

 

goodbye

مطلب182

نظرسنجی

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

بچه ها نظر سنجی جدید........................

 

نظر سنجی با جوایز فوق العاده برای عضوها

مطلب181

اساسین کرید 3 برای اندروید

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:اساسین4,اساسین2, - دسته : <-PostCategory->


دانلود بازی موبایل اساسینز کرید ورژن3.0 با لینک مستقیم

:حجم:596 KB


:پسورد:resatwo.mihanblog.com


 

مطلب180

site farsi assassinscreed

نويسنده : hadieslamkish - در : 24 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

سایت فارسی اساسین کرید اینجاست

مطلب179

اخرین بازیها قبل از سال 2012

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

برای اولین بار در سایت انجمن اساسین کرید

ز امروز پاییز داغ بازیهای رایانه ای سال ۲۰۱۱ شروع می شود و بازیهای بسیاری در این سه ماه آخر سال میلادی عرضه خواهد شد .این در حالی است که تابستان امسال را هالیوود با فیلم های پر فروش خود اغاز کرد و در عوض صنعت بازی های رایانه ای تابستانی سرد و خالی از بازی خوب رو در تقویم خود داشت .حالا نوبت به صنعت بازیهای رایانه ای است که قدرت خود را به رخ همگان بکشد ، این صنعت همیشه حساب ویژه ای برای این سه ماه آخر سال باز می کند به طوری که حجم بازیهای مطرح منتشر شده در این سه ماه ممکن است از کل ۹ ماه گذشته بیشتر باشد .

نکته دیگر انتخاب بهترین بازی سال است که در پایان هر سال میلادی انجام می پذیرد و این کورس رقابت و هیجان را بین بازیها ، بازیسازان و حتی بازی کننده ها بیشتر می کند .امسال که کمپانی راک استار با بازی های جنجالی و فوق زیبای خود حضور ندارد، فرصت مناسبی است تا دیگر شرکت ها و کمپانی های بازی سازی نیز خودی نشان بدهند.
۱۳بازی در این بین دارای شانس بیشتری برای تصاحب این عنوان هستند که بعضی ها دارای شانس کمتر و بعضی ها نیز دارای شانس بیشتر هستند .

نسخه پایانی از این سه گانه با قدرت کار خود را شروع کرده است و یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای تصاحب بهترین بازی سال است .

کمتر کسی است که نام این بازی را نشنیده باشد یا آن را بازی نکرده باش ،امسال نیز آمده است تا مانند سال گذشته جوایز بازیهای ورزشی را از آن خود کند .

رقیب جدی برای بازی فیفا است و جالب اینکه هر دو محصول یک ناشر هستند .گرافیک این سری پیشرفت چشمگیری داشته است.

حاصل ۶ سال کار یکی از خلاق ترین بازی سازان دنیا، باید دید در زمان انتشار انتظارات را بر آورده می کند، از همین الان کاندیدا برای بهترین بازی سال شدن است.

یک شبیه ساز اتومبیل بی رقیب، کسی امسال برای رقابت با او نیست و تا چند سال آینده هم گویا نخواهد بود، به احتمال زیاد آخرین سری از این بازی در نسل حاضر خواهد بود پس بهترین گرافیک را خواهد داشت .

نسخه قبلی این بازی بسیار زیبا بدشانس بود که هم زمان با آنچارتد ۲ عرضه شد و گویا نسخه ۲ این بازی نیز ممکن است به همین سرنوشت دچار شود،البته نباید قدرت و خلاقیت سازندگان را دست کم گرفت، تا این زمان یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای بازی سال شدن است و منتظر کمی لغزش از سوی آنچارتد تا خود را به سکوی اول بازی سال محکم بچسباند .

این بازی هنوز منتشر نشده است اما جوایز بسیاری را از نمایشگاه های سراسر این کره خاکی کسب کرده است و فقط جایزه بهترین بازی سال می تواند این عطش سیری ناپذیر را از بین ببرد ، رقیب سر سخت برای ندای وظیفه و یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای بهترین بازی تیر اندازی اول شخص است ، این بازی پتانسیل این را دارد که بهترین بازی سال بشود .

این بار نیتن  آمده است تا جوایز را از ریشه جمع آوری کند . سونی چشم امید بسیاری به این بازی دوخته است و می شود گفت بعد از سری بازی های خدای جنگ محبوب ترین بازی سونی در نسل حاضر است . تا این جای کار یکی از اصلی ترین امید های کسب بهترین بازی سال است ولی ممکن است مانند نسخه قبلی با کمی لغزش (به دلیل بیش از حد خطی بودن بازی!) این عنوان را از دست بدهد .

این بازی آمده است تا داستان کاپیتان پرایس و همرزم خود مک تاویش را به پایان برساند ، پایانی ویژه برای یکی از بهترین بازی های تیر اندازی اول شخص تاریخ ، رقیب سر سختی چون میدان نبرد را پیش رو دارد اما به پشتوانه تجربه و بیشینه خود تا اینجای کار مشکلی نداشته است ، اگر در گیر حاشیه و یا تکراری بودن بیش از حد بازی نشود می توان حتی امید این را داشت که بهترین بازی سال شود.

آمده است که با یک داستان گیرا و محیط بزرگ همه جوایز را از آن خود کند .
کمتر کسی است که این بازی را در لیست بازیهای خود قرار نداده باشد. از هم اکنون کاندیدای بهترین بازی سال است .

امید اول یوبی سافت برای بهترین بازی سال شدن، البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی را پیش رو دارد ، ترسی که از این بازی وجود دارد بیش از حد تکراری شدن آن است که ممکن است با روند جذاب بخش چند نفره آن این تردید و ترس نیز از بین برود.

امید اول نینتندو برای بهترین باز سال شدن . نسخه های قبلی این بازی همواره جزء بهترین بازیهای بوده اند و امسال نیز با تمام نیرو این بازی آمده است تا به این هدف دست یابد .یادمان باشد گرافیک خوب تنها بخشی از موارد بهترین بازی سال شدن است و یک بازی با گرافیک متوسط ولی گیم پلی جذاب نیز می تواند بهترین بازی سال شود و نینتندو این را به خوبی می داند .

این بازی با سبک تعقیب و گریز خود همراه جزء بهترین ها بوده است ولی در سال های گذشته نسخه های کم فروغی رو روانه بازار کرده است ، امسال برای جبران شکست های قبلی به میدان آمده است با گرافیکی خیره کننده توسط موتور فورس بیت ( موتور بازی بتلفیلد ) و داستانی جدید.

مطلب178

حاشیه های قبل از اساسین کرید4

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

به تازگی برخی از خبرگزاری ها توانسته اند نسخه آزمایشی بازی Assassin’s Creed: Revelations را بازی کنند و نگاهی به دوستان، دشمنان و شخصیت های بخش تک نفره این بازی بیندازند. سری بازی های Assassin’s Creed جزو آن دسته از بازی هایی هستند که از داستان و شخصیت پردازی عمیقی برخوردارند. Revelations هم از این قاعده مستثنی نیست و حتی در برخی موارد از نسخه های قبلی بهتر شده است. در این بازی اتزیو (Ezio) در قسطنطنیه، ماجرای تازه ای را شروع می کند و در این ماجرا شخصیت های جدیدی به نمایش درمی آیند که خیلی از آن ها واقعی بوده اند. در این مقاله، ما اطلاعاتی از این افراد را جمع آوری کردیم تا شما با شخصیت های جدید بازی بیشتر آشنا شوید. اتزیو آدیتوره دا فیرنزه (Ezio Auditore da Firenze) شخصیت اصلی در بازی Assassin’s Creed II ،Brotherhood و Revelations است و همه کسانی که نسخه های قبلی را بازی کرده باشند، با سرگذشت او به خوبی آشنا هستند.

در ابتدا او قصد داشت انتقام قتل خانواده اش را بگیرد. بعد از مدتی عمویش ماریو (Mario) او را به شهر بورجیا (Borgias) می برد و از آن روز به بعد کارهای اتزیو او را مسئول خیلی از اتفاقات ناگوار می کند. در Revelations می بینیم که اتزیو برای اولین بار، به فکر زندگی اش می افتد و سوال های زیادی برای نقشی که او در زندگی داشته، برایش به وجود می آیند. راهی که او در آن قدم گذاشته، او را به یک قاتل تبدیل کرده بود و باعث شده بود که از خیلی از زیبایی های زندگی، مانند تشکیل خانواده محروم باشد. در سال 1511 که بازی Revelations از آن تاریخ شروع می شود، اتزیو رئیس گروه Assassin’s ها هست. او به اجداش نگاه می کند و جواب بسیاری از سوالاتش را در فردی به نام الطیر (Altair) پیدا می کند.



الطیر بن الاحد (Altair ibn la Ahad) شخصیت اصلی نسخه اول سری بازی های Assassin’s Creed بود که هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده و هنوز بسیار مرموز است. در حالیکه نسخه PSP این سری از بازی ها اطلاعات زیادی را درباره الطیر داد، اما هنوز خیلی چیزها درباره زندگی او نامشخص هستند. حتی در Codexهای بازی Assassin’s Creed II می شد اطلاعاتی از این شخصیت بدست آورد، اما باز هم کامل نبودند. در بازی Revelations اطلاعات جدیدی از این شخصیت بدست خواهد آمد. برای اولین بار، دزموند (Desmond) کسی نیست که زندگی الطیر را می بیند و بجای او قرار می گیرد. اینبار اتزیو خودش را جای الطیر احساس می کند و خطرات او را تجربه می کند.

اتزیو در این بازی به وسیله الطیر می تواند اطلاعات گذشته مظنونش را هم ببیند. Ubisoft قول داده که در این بازی تصویر واقعی الطیر به نمایش دربیاید. سه قهرمان اصلی بازی دزموند، اتزیو و الطیر هستند و در Revelations شما در سه جهت مختلف کنترل این شخصیت ها را بدست می گیرید. در کنار این شخصیت ها، شما با چهره ها و شخصیت های جدیدی هم مواجه خواهید شد که نقش زیادی در ماجراهای اتزیو دارند. مانوئل پالائولوگوس (Manuel Palaeologos) یکی از امپراطورهای بیزانتین (Byzantine) بوده که علیه حکومت عثمانی قیام کرد. در دنیای Assassin’s Creed این شخصیت عضو امپراطوری بیزانتین است و در شهر قسطنطنیه قرار دارد و همچنین ارتباط مرموزی با گروه Templarها دارد. Ubisoft اعلام کرده که بخشی از بازی فهمیدن این موضوع است که آیا او واقعاً به امپراطوری بیزانین وفادار است یا دستورات گروه Templarها را اجرا می کند.


اکثر شخصیت هایی که در سری بازی های Assassin’s Creed وجود دارند، ریشه ای تاریخی دارند. اما سوفیا سورتو (Sofia Sorto) از معدود شخصیت هایی است که کلاً برای این بازی ساخته شده است. طرح های اولیه این شخصیت در نقاشی فردی به نام آلبرت دورر (Albert Durer) کشیده شده بود. در آن طرح، این شخصیت یک دختر جوان ویتنامی بود. در این بازی سورتو نقش عشق اتزیو را ایفا می کند. همانند اتزیو، سوفیا نیز از ایتالیا به قسطنطنیه آمده است. او از ونیز به این شهر آمده تا هم به مردم آنجا کمک کند و هم درباره آن ها اطلاعات بدست بیاورد. در بازی نحوه برخورد این دو شخصیت با یکدیگر به نمایش درمی آید و اطلاعات بیشتری از سوفیا بدست می آورید. خیلی از کسانی که با تاریخ آشنایی داشته باشند، می دانند که پرنس سلیمان (Prince Suleiman) نقش تأثیرگذاری در تایخ داشته است. او کسی بود که امپراطوری عثمانی را به قدرت رساند. در Assassin’s Creed: Revelations بازیکنان سلیمان را در سن 17 سالگی (9 سال قبل از اینکه او به قدرت برسد) مشاهده خواهند کرد. سلیمان از همان ابتدا فردی بسیار سیاستمدار بوده است.

خانواده او در جنگ هستند و پدر بزرگ او هم اکنون سلطان است و قرار است بعد از او پسر بزرگترش احمد (Ahmet) حاکم شود. پدر سلیمان، برادر جوان تر است و تفاوت های زیادی با برادر بزرگ تر دارد. بازی از جایی شروع می شود که باید برای حل مشکل این دو برادر راه چاره ای بدست بیاورید. در بازی سلیمان به دیدن اتزیو می آید و از قدرت رهبری او استفاده می کند. سلیمان از اتزیو چیزهای زیادی یاد می گیرد. زمانی که اتزیو به رهبر گروه Assassinها تبدیل می شود، همکارانی در نقاط مختلف دنیا پیدا می کند که یکی از آن ها یوسف تزیم (Yusuf Tazim) رئیس گروه Assassinها در قسطنطنیه است. از آنجایی که درجه اتزیو از او بالاتر است، این دو نفر ارتباط نزدیک و دوستانه ای با هم پیدا می کنند. یوسف Hook Bladeهایی که در بازی برای اتزیو طراحی شده را برای اولین بار به او می دهد. سلاح منحصر به فردی که روی سیستم مبارزه های اتزیو در محیط بازی تأثیرگذار است. داستان در قسمت چندنفره از اهمیت بیشتری نسبت به نسخه قبل برخوردار است. قابلیت های بعضی از شخصیت های بازی در قسمت چندنفره باز می شوند که می توانید از آن ها در قسمت تک نفره استفاده کنید.

مطلب177

فیلم اخر بازی اساسین کرید4 درباره ی چیه

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

اساسين كريد

آخر دنیا در این بازی را نشان داد که دنیا تمام می شود در ضمن همسر دزموند برایپسر نوزادش فرار می کند ولی بالاخره...اتزیو هم که شخصیت محبوب همه ی ما را هم که دیدید چه بلایی سرش آمد...اینجا آخره زمانه فقط چند نفر زنده ایم دزموند بود که این حرف را زد.تسلیت می گویم.

مطلب176

عکسهایی از اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

دیگر این عکس گذاشته نمیشود

مطلب175

عکسهایی از جوانی و پیری اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

 

ezio

محبوب ترین قهرمان ما.قهرمانی که در فکر انتقام پدر و برادرش لحظات خوشی را به ما عرضه داشت.

 News

مطلب174

سایت گوگل

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

راستی صفحه های دیگر ما را بگردید بخاطر مطالب زیاد

 

روزانه شاید بعضی از مطالب در صفحه های دیگر باشد

مطلب173

سایت سوال

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

مشکل بپرس جواب بگیر..........................

مطلب172

رنک گوگل

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

راستی رنک ما از 10 نمره 10 است..که دهن همه را

 

مبنده

مطلب171

لینک با سایت اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

راستی تبادل لینک ما اتوماتیک است..و بعد از سال91 لینک قطع میشود....

مطلب170

عکس از 4 شخص اساسین کرید

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

 

مطلب169

توضیحاتی درباره ی اساسین کرید3

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:اساسی کرید,داستان اساسین کرید1,2,3,4, - دسته : <-PostCategory->

 

سایت آپلود عکس و آپلود سنتر فایل ایران بلاگ

این بازی ادامه درام هیجان‌انگیز اتزیو آدیتوره است که در انجمن برادری و درست پس از پایان اتفاقات بازی قبلی رخ می‌دهد.

اتزیو تنها شخصیت پیشرو این داستان نیست. او جد دسموند مایلز است، فردی که در آینده زندگی می‌کند و در این سری بازی همواره شخصیت ثابت باقی مانده است. در برخی از مراحل بازی کنترل دسموند را به دست می‌گیرید. بازی این طور آغاز می‌شود که از یک دعوای خانوادگی در ویلایی در مونته ریگیونی گذشته است و دشمن قسم‌خورده اتزیو، چزاره بورجیا تمام مصنوعات باارزش این خانواده را که به سیب بهشتی مشهور است، می‌دزدد. با کمک کاترینا و یکی دیگر از دوستان قدیمی، اتزیو به رم می‌رود تا سیب را پس بگیرد.

بجز بخشی که در آن تهمت خیانت‌زده می‌شود، باقی بخش‌های داستان اساسین کرید3 کاملا مستقیم و خطی است و هیچ بخش عاطفی خاصی در آن وجود ندارد و البته به این معنا هم نیست که لحظات نفسگیری در داستان رخ نمی‌دهد.

در یکی از ماموریت‌های فرعی با فلش‌بک‌هایی مواجه می‌شوید که باید نقش اتزیوی جوان‌تر را بازی کنید. از دیگر لحظات جالب بازی دیدن لوکرزیا بورجیا است که رابطه عجیب و غریبی با چزاره دارد. لوکرزیا از معدود نقش‌های جدید بازی است که کاراکتری محوری در پیشبرد داستان دارد. صداگذاری بازی آنقدر جدی و باهیجان است که در هیچ یک از بخش‌های بازی به ذهن‌تان خطور نمی‌کند که این صداها از کاراکترهای انیمیشنی بازی شنیده می‌شوند.

بخش اعظم بازی در شهر رم می‌گذرد و بزرگی و زیبایی پیاده‌سازی شهرها تحسین هر کسی را برمی‌انگیزد و آنقدر گوناگونی در نقاط مختلف شهر وجود دارد که این بازی را به دنباله‌ای شایسته برای نسل پیشین بازی‌های خود تبدیل می‌کند. ممکن است به کلیسایی بروید تا نمای کاخی را مشاهده کنید که پرده‌های نقش‌دار با تزئین طلایی رنگ چشمگیری دارد. آدم‌های شهر، گاهی مشغول خوردن سیب هستند یا شب‌ها فانوس به دست حرکت می‌کنند و به گپ و گفت‌وگو با یکدیگر مشغولند. همه اینها با چنان جزئیاتی راندو می‌شود و برق می‌زند که تنها زمانی که شبیه سری قبلی این بازی‌هاست، برای هواداران پروپا قرص این بازی کمی ‌عجیب است و برای کسانی که اولین بار به سراغ این بازی و بازی سوم می‌روند، همه چیز بی‌نقص طراحی شده است.

البته از نظر فنی برای کنسول پلی استیشن3 این بازی، چند باگ وجود دارد و ممکن است تشخیص داده شود که کاراکترها از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند یا فریم ریت بازی ثابت نیست و گاهی کم می‌شود. صداگذاری بازی هم فضای اپرایی سوپرانو با ملودی‌های فرنچ هورن دارد. بخش اعظم این موسیقی از بازی گذشته گرفته شده که کمی ‌ناامیدکننده است؛ هرچند موسیقی کماکان با فضاها منطبق است.

در این دنیای بزرگ، هزاران کار باید انجام شود. جز اصل بازی، سکوبازی از روی پشت بام‌ها، پنهان‌شدن در جمعیت، کشتن مخفیانه و شمشیربازی موزون است که همه اینها در این بازی بهتر شده‌اند؛ هرچند مکانیک کلی بازی دست نخورده باقی مانده است. همانند اساسین کرید2 جستجوی نشان‌های حجاری شده بر پشت بام‌ها از طریق فعال‌سازی دید عقابی ممکن خواهد بود. یافتن این نشان‌ها در حل معما کمک خواهد کرد و البته پرده از رازی بزرگ‌تر برخواهد داشت.

از بسیاری از برج‌های این بازی نمی‌توان بی‌دقت و سرسری بالا رفت و نیاز به کنترل بیشتری است. در حقیقت، علاوه بر بالارفتن از این برج‌ها، باید آنها را با خاک هم یکسان کرد. بورخیاها تاثیر خود را بر رم گذاشته‌اند و برای تضعیف کنترل آنها بر شهر، باید عمارت‌های آنها را خراب کرد. پیش از این که این اقدام صورت بگیرد، باید فرمانده مقیم در آن برج را نیز از پای درآورد. اگر مستقیما با نگهبان‌های اطراف فرمانده درگیر شوید، وی فرار خواهد کرد، بنابراین باید با احتیاط به وی نزدیک شوید. در بسیاری از مواقع می‌توان از ابزار تیر و کمان استفاده کرد. پس از کشتن فرمانده می‌توان از برج بالا رفت و آن را به آتش کشید.

هر چند به اندازه اساسین کرید2 داستان پر از غافلگیری نیست، اما جزئیات معماری و جلوه‌های تصویری فوق‌العاده این بازی، باز هم چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد.از بین بردن تاثیر بورجیا در شهر مهم است چون از این طریق می‌توان به فروشندگان محلی دسترسی پیدا کرد، البته این دسترسی فوری نخواهد بود. اقتصاد در بازی قبلی، ویژگی جالب ولی درهم و برهمی بود که در این بازی بسیار هوشمندتر شده است. همانند گذشته باید برای پول درآوردن، پول خرج کنید. اگر بخواهید به آهنگران، دکترها، خیاط‌ها و... دسترسی پیدا کنید، اول باید فروشگاه‌شان را بخرید و نوسازی کنید. افزون بر این که می‌توان با نوسازی یک فروشگاه به محتوای آن نیز دسترسی داشت، همچنین می‌توان از آن فروشگاه درآمد نیز کسب کرد. بحث اقتصادی بازی در برخی جاها به یک الزام تبدیل می‌شود، مثلا این که نمی‌توان در تیرهای بلند نشست؛ مگر این که قبلا بخشی از یک قنات را خریده باشید. همچنین بخش اقتصادی بازی برای دسترسی به سلاح‌های باکیفیت، زره‌های مقاوم و... کاربرد زیادی دارند.

در اساسین کرید3 ممکن است در لحظاتی با مشکلاتی روبه‌رو شوید، مثلا گاهی اوقات وقتی با اتزیو حرکت می‌کنید، ناگهان طوری می‌ایستد که انگار در حال افتادن از لبه یک پرتگاه به پایین است، حتی اگر در سطحی کاملا صاف قرار داشته باشید. ضمن آن که گاهی ممکن است بخشی از کاراکتر در زمین فرو برود که با ریستارت کردن بازی همه اینها درست می‌شود. بجز این موارد کوچک، بازی از همه نظر بهتر شده و پریدن از پشت بام‌های شهر رم، لذت خاصی دارد و انیمیشن نرم و شخصیت‌های عمیق بازی، با صداگذاری خوب همراه شده تا یک بازی از همه نظر کامل را ارائه کند.

مطلب168

کد رنک گوگل برای سایت و بلاگ

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

قدم اول :  آدرس وب سایت خود را وارد کنید

http://

(Example : www.yoursite.com) 

قدم دوم : آیکون مورد علاقه خود را انتخاب نمایید

 

مطلب167

کد اشتراک گذاری اسلایدی

نويسنده : hadieslamkish - در : 22 / 11 / 1390برچسب:, - دسته : <-PostCategory->

 

آیکون های مختلف

 

 

 

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

 

 

لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 617211
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات